Muligheder og fordele

EDOC er udviklet af branchefolk, der kender de praktiske udfordringer indenfor egenkontrol og kvalitetssikring.
De har fra starten lagt vægt på brugevenlighed og EDOC er derfor delt i EDOC Mob, hvor data opsamles og som kan bruges af alle typer medarbejdere, og EDOC Admin, som indeholder alt hvad man kan ønske sig af muligheder fx statistik, skræddersyede kontroller, sprog- og brugeradministration oma.
EDOC er sammenhængende, letforståeligt og nemt at tilpasse til alle de nuancer for dokumentation, som forskellige brancher har behov for.

Som værktøj kan det tilpasses alt fra den lille café til den avancerede certificeringsproces, og derfor anvendes det i dag af forretningskæder, kantinervirksomheder, konsulenthuse og kulturinstitutioner.

Skalerbart

EDOC er ikke kun til dokumentation af egenkontrol, som var udgangspunktet for det hele. Systemet er udviklet til at opsætte en mængde forskellige scenarier og kan derfor håndtere kvalitetssikring, auditering, APV, vedligholdelse og kasserapporter.

Fleksibelt

I kan selv opsætte EDOC, så det imødekommer jeres behov. Det er ligetil at lave ændringer, tilpasse og skabe nye funktioner.

Brugervenligt

Der ER nemt at komme i gang med EDOC. Det kræver et minimum af træning og det bliver hurtigt en del af hverdagens arbejdsgange.

Inspektion

EDOC gør det nemt at udføre inspektioner eller audits. Det gælder både den lille interne kvalitetskontrol og den grundige inspektion, der understøtter en certificeringsproces, fx indenfor DDKM eller ISO.

Rapporter

EDOC’s rapporter gør jeres dokumentation transparent. Det er muligt at gå fra det enkelte datapunkt til det overordnede niveau og tilbage igen for, at kigge ned i en anden detalje.

Statistik

Statistikmodulet giver mulighed for det hurtige overblik. Det nemt at spotte, hvor organisationen har problemer og rette indsats mod dem der har brug for hjælp.

Ro i maven

EDOC hjælper jeres ansatte med at holde fokus og få gjort det nødvendige. Det giver ro i maven til den dag der kommer inspektører eller myndigheder på kontrolbesøg. Både for de ansatte og deres ledere.

Brugbart

EDOC gør det muligt for jeres ansatte, at arbejde med kvalitetsudvikling i en travl hverdag.

Merværdi

EDOC kan bruges til mange typer opgaver, fx tjeklister for vigtige emner, sikring af viden hos den enkelte, opfølgning på leverandører og tilbagemeldinger på fokusområder. På den samme licens uden yderligere omkostninger.

Fakta

  • EDOCs statistiker og rapporter kan tilgås med få klik.
  • EDOC er til både PC, tablets og smartphones.
  • EDOC er browserbaseret, platforms-uafhængig og alle data ligger på danske cloud servere.
  • EDOC er på licens og du betaler kun så længe du har brug for det.
  • EDOC support hjælper jer gennem opstarten og sikrer sig, at I får nytte fra dag 1.

Mere for pengene

EDOC er en hjælp til at holde fokus på kerneforretningen og lære mere om jeres virksomhed.
Det stopper ikke ved selv-monitorering. EDOC kan bruges til at registere og beregne spild, dokumentere certificeringer, opstarts- og nedlukningsrutiner, indberette sygefravær, kassekladder og meget andet.

Forretningskæder

EDOC tilbyder en løsning for både selv-monitorering og kvalitetssikring. Den samlede adgang til data, giver en enestående mulighed for, at se hvordan ens virksomhed udvikler sig.

Det betyder at der kan reageres hurtigt på hændelser, der ellers kunne påvirke det samlede brand negativt.

Konsulentvirksomheder

Som udbyder af konsulentydelser kan du bruge EDOC til holde kontakten til dine kunder og udbygge din viden om deres virksomheder.

Vi kan tilbyde en løsning der vil få EDOC til at ligne jeres eget IT-produkt.

Certificering og Auditing

EDOC kan bruges til interne og eksterne inspektioner ved at anvende EDOC Audit, som er en opsætning, der supplere EDOC Self Inspection.

EDOC Audit kan bruges på alle typer miljø-mærker, ISO, APV’er, risikovurderinger, mystery shoppers og kvalitetsvurderinger.

Samarbejdspartnere

FrontIt er vores tætte samarbejdspartner, når det kommer til udvikling og programmering af  EDOC.

FrontIt har en skarp og velfungerende organisation, der tiltrækker og fastholder dygtige IT-folk. De holder et exceptionelt niveau inden for implementering, fejlretning, datasikkerhed og systemadministration.

Det har været problemfrit, at indfri de nye europæiske standarder for beskyttelse af persondata (GDPR), med FrontIt som leverandør.

Hosting i Danmark og Tyskland

EDOC anvender kun danske datacentrer til opbevaring af data og et tysk datacenter til billedmateriale. Det imødekommer danske myndigheders tydelige krav om at data ikke må forlade EU.

Oppetider og hosting leverancer

Global Connect leverer vores Cloud løsning.

GC leverer meget fine oppetider. Selv om vi ikke garantere bestemte niveauer for oppetider, kan vi godt love en meget stabil ydelse.